maandag 15 april 2024

vj party bomma 80 !

 Maandag wogen we allemaal ineens 100 kilo lichter want Dean zijn labo schrift was terecht !!! Hij kwam vorige week ineens tot besef dat die niet te vinden was, heel zijn kamer en ons huis afgezocht en tot de vaststelling gekomen dat ze op de UCLL lag maar waar juist : in zijn locker, op het onthaal of in  het labo ??? Manlief to the rescue, hij reed maandag ochtend naar daar, kon daar iemand overtuigen om hen binnen te laten en kwam dan Dean halen die zijn schrift terugvond in het labo zelf, bizar maar soit hij heeft zijn schrift terug en kan nu met een gerust hart verder genieten van nog een weekje Paasvakantie.

Ik maakte onze parking onkruidvrij.Om 15u45 had Kane een tandartsafspraak om een gaatje te fixen.

Dinsdag poetste ik vensters bij de grannies, dodelijk vermoeiend...

Woensdag zette ik de zonnebloemen elk in een apart potje en ook 3 cosmo cupcake blush kregen hun eigen potje. Ik kreeg 50 potjes van mijn klant !


tulp uit de tuin die rare smoelen trekt

da chair !
mijn Led kubus die ik bestelde via Outspot werd geleverd en hij is cool !!!! Dé blikvanger op ons terras komende zomer !!!

Donderdag was een leuk werkdagje want klanten afwezig ! Ik merkte dat mijn rechter middenvinger nagel was gekrakt (stukje uit) en liet die fixen op vrijdag namiddag ! Ik verspeende nog enkele zaailingen (Dahlia en Cosmos)

Zaterdag vierden we bomma's 80ste verjaardag ! Wij vertrokken iets voor 14u zodat we onze chocolade taart en Javanais konden afhalen bij Allemeersch, ff binnenspringen bij den Action en bij Willemen (allerlei machines en Stihl demo dagen/open deur) en dan den boel versieren, stresserend want ze kwamen te vroeg thuis van het oppikken van Lier.

Er werd Chinees geleverd en iedereen genoot van het prachtige weer zodat we de hele tijd buiten zaten. Dean startte met de schoonmaak van het zwembad met behulp van de robot.

nieuwste aanwinst : rode Gerbera

de eerder aangekochte roze

mooie roze avondlucht en de boekenkast staat er ook op, onbewust getrokken !

Zondag startte manlief en Kane met de grote opkuis van het utility gedeelte in de kelder want onze jongste heeft plannen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...