maandag 22 april 2024

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepillen voor Kane, een jaarvoorschrift voor de pil, waar ik best op maat gemaakte oordoppen kan halen, een kiné voorschrift en advies i.v.m mijn voet : ik heb een afspraak bij een orthopediste in mei en moet eerst foto's laten trekken van beide voeten én ik mag pillen nemen voor mijn pijnlijke rug en nek, enkel en alleen wanneer ik pijn heb en niet elke dag. De eerste is binnen samen met mijn avondeten, ben benieuwd want ik heb het gehad met de pijn. Rond 15u passeerde er aprilse grillen ; hagel, regen en onweer met felle windstoten, blij dat dat maar heel even duurde.

De pillen doen hun werk maar pijnvrij ben ik niet...

Dinsdag haalde manlief met de remork onze 2 aangekochte bomen af aan het Kareelveld : een lijsterbes en een bolesdoorn. Ze werden meteen in de grond gezet !


dahlia's gaan als een speer !!!





De versiering moest nog blijven hangen van bomma !!!

Vrijdag ging ik naar de kiné voor een stevige rugmassage/marteling...

Ik ging op mijn PowerPlate staan en dat deed ook deugd voor al mijn pijntjes. Er werd duchtig verder gewerkt in de kelder, tegen half mei zal hij helemaal in orde zijn !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...