maandag 8 april 2024

kortere werkweek...

400 dagen na mekaar Zweeds via Duolingo !

 Dinsdag na de middag kreeg ik hoofdpijn en mijn nek deed pijn. Woensdag opgestaan met barstende hoofdpijn/migraine, maar anders dan anders. Ik ging wel werken en nam na de middag 2 Excedrynnen.

Maar ik had al besloten om donderdag thuis te blijven want zo'n aanval is niet gedaan na  1 dag en dus was zo'n "baaldag" zoals mijn werkgever een dag zonder doktersbriefje noemt, welkom !

Mijn zaaitray ziet er al helemaal anders uit : er zijn al een heel aantal zaailingen die uitkomen en ook de dahlia's in potten binnen, zie je groeien, da is echt plezant zo alles zien groeien

Alle zonnebloemen én watermeloenen zijn uitgekomen !

Zondag reden we naar den Hubo voor een nieuwe planten spuit én deze stoel waar ik heel veel uren ga in doorbrengen al lezend ! Ik verwijderde nog een deel onkruid !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...