maandag 29 april 2024

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn trouwring knelt enorm, vuiligheid dus ! Weer op de PP gestaan want dat doet een mens zijn lijf écht deugd !!! Voorlopig enkel last van mijn linker zwevende rib. En er kwam een graffiti artist om Kane's shed te pimpen.

Dinsdag werken bij de grannies, de gordijnen afgedaan en in Haacht bij de droogkuis binnen gedaan. Om 20u vergadering waar mijn voorstellen in goeie aarde vielen ! Joepie !!! En ik doe mee met de eerstvolgende activiteit ...

Woensdag avond nieuwe nageltjes : volle nagels in 4 verschillende tinten oud roze.

Donderdag avond weer perte totale. Vrijdag ochtend kiné en het blijkt dat ook mijn bekken dus pijn doet.

Viburnum uit de tuin van de grannies

fruitsla op zaterdag

graffiti

Ik keek naar de allerlaatste aflevering van The Blacklist, ik vond het een waardig einde, wordt ff afkicken, zo'n series maken ze niet elk jaar...

Zondag reden we onder ons tweetjes naar Wakkerzeel naar de rommelmarkt, we scoorden 6 Duvelglazen voor 3 euro (absolute bargain !!!) en ik kocht bij Mil van Stageco een rode, retro keukenstoel. Daarna reden we door naar Merelbeke waar PUP plants Plantasie liet doorgaan in hun serres. Ik had er nét iets meer van verwacht maar kwam naar huis met een stek Philodendron Black Cherry, een Dahlia en een purperen Salvia (voor de bomma) en ik kreeg nog 2 zakjes bloemenzaad omdat ik had ingeschreven (die kostte normaal 3 euro/stuk). Op de terugweg stopten we om een broodje te eten. Daarna reden we door naar Bloemenrijk waar ik een Alocasia scoorde die ik nog nooit zag én een Alocasia die ik a.s. dinsdag meeneem naar bomma om een plant te vervangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

engelbewaarder...

We genoten van de ballen van Wim : kippenbal met spinazie in, stoemp en wortelen uit de oven levering omheining materiaal ! Maandag naar de ...