maandag 1 april 2024

bomen gekocht !

 Maandag na de middag naar het Kareelveld aan de Wijnpers gereden waar we 2 bomen kozen nl. een lijsterbes en een bolesdoorn. Kost normaal héél veel geld, hier maar aan 50 euro/stuk !

Dinsdag avond ging ik naar de bestuursvergadering van TL, ik word gewoon losse medewerker en doe enkel mee aan projecten waar ik volledig achter sta/interesse in heb. Hoop dat ik er geen spijt van krijg...

Woensdag een Gerbera gekocht bij Villa Fleuri, ne mooie roze, kon het ni laten, is maar een kleine maar ik kon ni wachten, ik wou al iets op ons terras ! Ik heb ook zaai en stekgrond en zou kunnen beginnen met voorzaaien.... De 7 dahlia's zijn al "voorgetrokken" en staan dus in de woonkamer in potten op boomstammen en rekken. Ben super benieuwd !

Vrijdag vlak na de middag gewandeld met vriendin R. en daarna nieuwe nageltjes : dragonfly dazzlze, een mooi groen/blauw.



Dit staat op de bloemenweide van vorig jaar : zou gele kamille zijn volgens Leafsnap, ben benieuwd...

Ik stopte meloen zaden van in Brac in potjes net als zonnebloempitten van vorig jaar én ik vulde één van mijn nieuwe zaadtrays met zaadjes van verschillende bloemen : cosmo, dahlia, viooltjes en meer. Benieuwd wanneer de eerste groene blaadjes tevoorschijn komen !

toen was hij nog leeg...

De allereerste scheutjes zijn zichtbaar bij 2 aangekochte Dahlia knollen !

Zondag Paasdag genoten we traditie getrouw van het ontbijt geleverd door Ziggy's Poezenparadijs dat weer de moeite was, deze keer met een poezenlepeltje erbij !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...