maandag 18 maart 2024

operatie K. in de startblokken

Nu ook Duitse boeken in de kast !

 Vorige week ontsnapt aan één of ander beestje want die keel deed raar, droog, raar aanvoelend mét nen hoop slijmen maar soit het is voorbij zonder gevolg.

Voorlopig houdt mijn rug zich goed, het is niet verslechtert, de weegschaal is heel lief na een week niet snoepen want nen dikke kilo minder en ge moogt maar nen halve kilo verliezen per week volgens de boekskes...

Ik hoop dat mijne fysiek betert komende weken want mijn werk is zwaar momenteel ... Ben begonnen mijn allergiepillen weer te nemen want die keel deed weer raar maar zou een symptoom kunnen zijn van den allergie.

Ik moet dringend terug meerdere malen per week gaan wandelen !!! Die loopband is niet zo plezant maar is wel een interessant alternatief I know !

Zaterdag naar de grannies om de schade in de serre op te meten, terwijl wat opgeruimd (een volle blauwe zak)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...