maandag 11 maart 2024

back on track !

 Op maandag mezelf voorgenomen om terug naar het "niets" regime terug te grijpen t.t.z geen snoep of chocolade meer. Er zijn kilo's bijgekomen maar da's mijn eigen fout want sinds mijn verjaardag ben ik in de chocolade gedoken en ik ben er niet meer uitgeraakt en toen was ik net een aantal kilo's kwijt ... Ik "wandelde" 40' op de loopband aan gemiddeld 5.6 km/u.

En dan merk op de weegschaal meteen resultaat en dat kan ook moeilijk anders want de hoeveelheden choolade en snoep die ik de laatste maanden verzette .... en nu niks meer van suiker behalve wat in voeding zit.

Woensdag met bonneke naar de oogarts gereden want er werden druppels in haar ogen gedaan waardoor ze niet meer met de auto kon rijden dus was ik chauffeur van dienst.

Ik was ni perte totale op donderdag avond na het werk maar wel nadat ik een Sumatriptan had genomen want er was een migraineke en dat maakt uw kopke helemaal in orde maar ge krijgt daar zo ne slag van den hamer van zodat ik uitgeteld in de zetel lag en al om half 10 ging slapen.

Vrijdag met bonneke naar den Action, Ava en den Delhaize.

Zaterdag werd er gedungeoned and dragoned op verplaatsing met the girlfriend bij en onze jongste ging naar één van de events van het jaar zijnde de out of the box fuif van de Chiro, hij was thuis om 10 over 3 en vond het niet veel soeps...


the new nails die ondertussen al een weekje oud zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...