maandag 4 maart 2024

verjaardagsfeestje Kane - deel 2

 Maandag was alweer een sombere dag met heel veel regen, ik gaf 17 tassen weg. Afgelopen week deed ik al wat spring cleaning, 2 keukenkasten werden uitgekuist en uitgerommeld, een  mens houdt allerlei glazen e.d. bij terwijl deze nooit gebruikt worden dus weg ermee (lang leve Gift Haacht) Ook de kast boven de tv werd opgeruimd evenals een bakje op het aanrecht.

Woensdag naar mijn werkgever en terwijl over de markt gewandeld, lekkere dessertjes gekocht bij het Broodmieke en narcissen.

Donderdag het eind van de dag gehaald zonder kapot te zijn, méér dan 20.000 stappen !

Vrijdag naar Mood voor een nieuw nagelkleurke : rood met een klein effectje.

Zaterdag vierden we Kane's verjaardag met de andere kant van de familie, we waren met 2 man minder dan gewoonlijk : A'mie en Katoo waren afwezig wegens respectievelijk cursus en judokamp.


1 jaar Zweeds aan het leren !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...