maandag 5 februari 2024

Kane 17 !

 En ook op maandag hadden we migraine, tijdens de lunch een triptaan gepakt en een dutje gedaan en de rest van de dag in de zetel gelegen.

Dinsdag ochtend gelukkig terug in orde maar wel last van rechterschouder maar dat bleek een overbelasting te zijn van het lezen in bed in een echt, zwaar boek, lang leve de e readers !

Woensdag op de markt lekker brood en dessert gekocht en bij mijn baas langsgeweest.

Donderdag was zalig want iedereen weg en dus lekker kunnen doordoen !

Vrijdag naar Leuven geweest met de trein voor een bezoekje aan de Flying Tiger én mijn piercing laten inkorten zodat ik hem nu kan uitdoen. Super service bij Jenna !

Op zaterdag alle hens aan dek voor Kane's fuifje bij één van zijn klanten, hij was er al een maand mee bezig. Hij koos als avondeten voor zijn verjaardag een bezoek aan frituur Cheff in Winksele.


Botanical Collection Lego de mini kamerplantjes


Zaterdag werd er drank aangehaald voor Kane's vj fuif dat doorging achteraan in de tuin bij één van zijn klanten. Met db Kobe en een rookmasjien en lasers en blacklights en de hele zooi met dank aan mijn broerke. Het feest ging door van  20u tot 2u. Op zondag ging manlief alleen met nonkel P. nr het jaargetijde en 's avonds naar Spoed met Kane want die had zijn rechterhand bezeerd door tussen te komen tijdens een schermutseling op zijn fuif. Op een dik uur waren ze terug : zwaar gekneusd en een week werkonbekwaam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...