maandag 12 februari 2024

nieuwe kamerplantjes ! en Lego

Op maandag naar den Action voor 2 eierdopjes voor de grannies, bompa had een mailtje gestuurd daarvoor en ook een muizenval maar die vond ik niet in den Action dus stopte ik bij bonneke waar ik meer geluk had !

Op dinsdag was er een plof een vlammen na het afkuisen van een kabel !!!

Kane is kaal ttz, één van zijn maten gebruikte afgelopen vrijdag een tondeuse om zijn krullen te verwijderen, no worries die groeien wel weer terug !

Woensdag reed ik naar de tandarts in Baal met Dean voor zijn jaarlijks onderhoud, op 5' was het gefikst, ze trok een fotoke van onderste kies maar de situatie was onveranderd.

Donderdag nogmaals lege huizen ! Just like in the old days !

Op vrijdag naar Aveve kamerpotgrond kopen, naar de bank geld storten, boeken van de bib in de boekenbox dumpen, boodschappen bij Delhaize, broodjes kopen bij Lekker ! en bakharing afleveren bij bonneke. Daarna bij Verstreken perliet en bloempotten van Elho gekocht. En de ladekast van in de badkamer werd door Kane weggedaan naar een vriendin want mijn hoge, witte, houten opbergkisten van de Kistenkoning waren toegekomen voor in de badkamer ! En ik zette al mijn nieuwe aanwinsten (stekjes) in een Elho bloempot.

Het regende op woe, do en vrij zodat het niet zo erg was dat Kane werkonbekwaam was.

Lego botanicals vetplantjes

Zaterdag werkte ik wat in de tuin, de gazon ligt vol afval nu. Alle kamer plantjes kregen een plekje, de keuken vensterbank staat weer gezellig vol ! Enkelen overleefden de "Kerstverhuis" niet maar da's een goeie reden om nieuwe te kopen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...