maandag 11 december 2023

hele korte werkweek

 Dinsdag reed ik naar Kampenhout Sas waar ik bij KV inpakpapier kocht, in den Action tie rippies en bij de Standaard haalde ik mijn kado van Libelle af (een mooie tas van Liz is more) en ik gebruikte mijn verjaardagskorting om een Engelse pb te kopen en liet mijn kado punten op mijn kaart zetten.  Bij Zeb vond ik een shirt en hoodie voor Dean aan halve prijs (J&J en Petrol) en kocht een paar Happy Socks om kado te geven. Bij Lidl brood en vlees en toen was het al middag, het regende de ganse dag, ideaal dus om lichtjes en kaarsjes aan te doen en  Netflix te kijken.

Woensdag bleek de Sint ook voor mij te zijn geweest bij mijn klant ! Altijd leuk om gewaardeerd te worden ! Ik stuurde een bericht naar de wijkagent i.v.m de anoniema mail die vorige week in de bus stak. Ik ging ook even praten met de buren van 3 deuren verder hierover.  Donderdag lepelde ik 's middags mijn soepke op bij klant 1 want ik had opleiding van half 1 tot half 5 "Ik hou van mij" was waar de opleiding over ging : 4u op een stoel zitten en ervoor betaald worden samen met 7 andere collega's. Het viel al bij al wel mee behalve de laatste 5 minuten toen we moesten mediteren : een kei irritante Hollandse stem, geef mij maar Tai Chi om te ontspannen !!!

Vrijdag was het tijd voor Kerst nagels !!! Superblij ben ik er mee want ze zijn mooi én origineel !!!!!! ik trok nog eens naar Zeb om een aankoop te ruilen en vond een hoodie van Only and Sons voor Dean en een hoop J&J undies for the boys.



Zaterdag was een regen en wind dag en het was tijd voor de jaarlijkse Kerstmarkt in Wakkerzeel, die was even slecht als vorig jaar : keramiek en juwelenkramen à volonté maar niks echt kersterigs, bummer, die gaat met rasse schreden achteruit vrees ik. We trokken dan maar naar Suzy's Workshop waar ik één en ander kreeg van bonneke voor Kerst.

Zondag gingen manlief en Kane en 3 maten naar de landbouwbeurs in Brussel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...