maandag 4 december 2023

December !

 Dinsdag back to the grannies, vanaf volgend jaar zal ik elke week de verplaatsing maken naar daar want nu kom ik geregeld gefrustreerd terug omdat ik niet alles heb kunnen doen wat ik wou doen. Meer uren = ook meer money !!! Nu zit ik om de week thuis op dinsdag en dat wordt teveel.

de voordeur


Er werden stickers aangebracht op de boekenruilkast om het werkingsprincipe duidelijk te maken nadat er op korte tijd 11 boeken verdwenen ...

Vrijdag trok ik na de middag naar Leuven met de trein,het was koud (2°C max.) om C. nog eens te zien. We wisselden verjaardagskado's uit en trokken daarna naar het Poezencafé dat ondertussen een jaar open is, er waren 4 poezen maar ik vond het geen wauw poezen en ze waren ook niet sociaal. We aten een stuk triple choc taart dat niet wauw was en ik dronk een Ritchie cola. Daarna wandelden we naar de Mechelsestraat en via de Diestse terug naar het station waar ik de piektrein van 16u28 nam.

Manlief moest op zaterdag naar een begrafenis in Kortrijk en was weg van 8u tot 19u30.

Zondag sneeuwde het en gingen we naar Kyara's feestje.


er viel een gat in de boekenkast ...



La me gerust !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...