maandag 18 december 2023

laatste werkweek van het jaar

 Maandag tot 10u in bed gebleven want serieuze migraine vorige zondag. Naar den Action voor grote theelichten en van die lange, flexibele aanstekers. Na de middag naar Passie Fleur waar ik rode tulpen kocht en een gewaxte glitter amaryllis op ijzer, die verwerkte ik een een glazen pot met kerstdeco om mee te nemen op dinsdag ...

Naar de grannies op dinsdag, onderweg een onvoorziene hindernis (werken) waardoor ik serieus lang in file stond en de lichten aan Hofstade beach gingen ineens uit... gelukkig stonden er al een aantal agenten ! Ik ging eindelijk eens bij AH langs toen ik naar huis reed ! En 's avonds ging ik een dik uurtje Tai Chi volgen. En ik kwam gefrustreerd thuis toen een bepaalde beweging niet meteen lukte, perfectionistisch dat ik ben maar practice makes perfect, ik ben al ingeschreven voor komende week !

Op donderdag stonden er bij namiddagklant 2 kadootjes op me te wachten ; een knuffel rendier van Pairi Daiza en glasmarkeerders in rendiervorm, altijd leuk wanneer ge gewaardeerd wordt !

En toen was het tijd voor 3 weken Genieten !!!!

Vrijdag gewandeld met vriendin R. en daarna naar de kerstmarkt in het rusthuis waar mijn moeder nog steeds vrijwilliger is, ik kocht er speculaaskoekjes en havermoutkoekjes.

Op zaterdag ging ik met bonneke naar de Onevenaar die kerst open deur hield, ik kocht er een toffe Led lamp en daarna nog eens naar Suzy's Workshop in Wespelaar. En 's avonds pikte ze me op om naar de Kerstmarkt in ons dorp te gaan waar mijn broer stond met speciale koffie en warme wafels.

Zondag gingen we naar de Kerstmarkt in Wezemaal die ging door in de Parochiezaal en leek op papier reuze interessant


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...