maandag 23 oktober 2023

project boekenruilkast gestart !!!

 Migraine op maandag, tijdens het weekend voelde de rechterkant van mijn gezicht koud aan, tenminste dat leek zo maar was niet echt, een symptoom van aankomende migraine dus...  Het was 30 dagen geleden volgens mijn Migraine Buddy app die ik installeerde na een webinar over migraine. Ik hing dus ook de ganse dag in de zetel wat Neighbours kijken e.d.

Dinsdag ochtend met migraine kopke gaan werken en na de middag na mijn soepke ne Sumatriptan gepakt en in de zetel geploft waar ik anderhalf uur gelegen heb onder een tv dekentje.

Woensdag avond ging manlief mijn toekomstige boekenruilkast afhalen ....iets waar ik al lang over droomde  en Kane's zitmaaier die hij tweedehands had gekocht, werd ook geleverd ...

Donderdag besloot ik mijn allereerste ziektedag zonder ziektebriefje te nemen (gewettigd afwezig) want mijn hoofd was nog niet helemaal wat het moest zijn. Wat extra uurtjes slapen in de zetel en de rest van de dag lekker genikst zodat ik tegen de avond -gelukkig- weer helemaal in orde was.

Vrijdag kon Kane in zijn bed blijven liggen want regen, de ganse dag tot 16u.

Zaterdag werd alle materiaal voor onze omheining besteld en ook de graafmachine werd geboekt ! Kane's zitmaaier draait en rijdt ! Dean ging naar Facts in Gent met Mathi en Kane had een sweet sixteen verjaardagsfuif.

de toekomstige boekenruilkast !!!

Zondag werd onze shed helemaal uitgemest en opgerommeld/gekuist. Hij is ineens 2x zo groot geworden !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...