maandag 16 oktober 2023

stevige allergie diagnose

 Maandag bleef Kane een dagje thuis, ik had afspraak bij de doc voor zijn hoest die zoals ik al dacht allergisch is, er werd bloed getrokken om te testen waarvoor hij nu exact allergisch is...

de new nails la vie en rose met een glitterke

Dinsdag reed ik tegen openingstijd naar den Ikea om mijn bon van 10 euro te verzilveren, ik kocht een pak grote theelichten en een glazen pot met deksel (voor Kerst) en betaalde net geen 4 euro, plezant winkelen ! Allergisch voor onkruiden, bomen én grassen, ni evident voor nen tuinaanlegger dus pillen slikken en neussprayen het hele jaar door  en eerst een kuur pillen bereid door de apotheker ! 

De hangmat werd afgebroken en verhuisde weer naar boven.

Vrijdag gaan wandelen en lunchen, duo van kroketten bij De Buren in Haacht. Nen completen anderen toer dan gewoonlijk wegens ontbreken van vlonderpaden op onze gewoonlijke route, we kwamen langs een plekje dat we voor het eerst "ontdekten"


Pink Ribbon boeketje met vaas bij Delhaize voor 9.99


labo resultaten...

Zondag vierden we bonneke en bompa's 55 jaar getrouwd met een Chinees buffet en ijstaart.



15 oktober en alle dahlia's nog in bloei en Cosmo en Rudbeckia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...