maandag 30 oktober 2023

wandel week !

 Maandag ging ik iets na 9 wandelen, gelukkig merkte ik op tijd op dat mijn gsm bijna plat was, ik trachtte wat Pokémon targets te behalen maar faalde aangezien mijn gsm op een paar meter van een te behalen doel dood ging ... geen probleem er staan nog wat wandelingen gepland deze week ! 

Dinsdag wandelen met vriendin C. Aangezien het Haachts Broek niet toegankelijk is momenteel wegens ontbrekende vlonders moesten we op zoek naar een andere route, we kwamen langs een stukje Haacht dat ik zelf nog niet kende !!! En we hebben al plannen om een volgend onontdekt stuk te gaan bewandelen ! En volgende maand gaan we naar Leuven, we hadden hele goeie gesprekken onderweg.

Woensdag was een regendag voor Kane. Ik ging naar den Action met bonski.

Donderdag ochtend moest Kane niet gaan werken en ik kreeg om 7u een Whatsapp van mijn klant met de boodschap dat ze buikgriep had en ik niet moest komen, ik bleef dan maar lekker in de zetel hangen, las wat en ging iets na 12 naar mijn laatste klant van de week. We hadden OC van Kane, alles dik in orde, terwijl zakjes bloemenzaad gekocht in het winkeltje, ook een groentenpakket, witloof en een planten schaal. Otoke is binnen bij garage voor jaarlijks onderhoud.

Vrijdag naar Delhaize met bonneke haar otoke, ik rijd daar graag mee want is automatic en mega vinnig !

Daarna een wandeling van zo'n 2u met een andere vriendin. En niet nat geworden ! Prima wandelweer eigelijk !

Autoke is terug ! Er zitten nieuwe torsie stangen op en mijn deurhendel is gemaakt én mijnen achteruit werkt terug smoothly ! Factuur volgt volgende week in de mail ... Zaterdag naar de kringwinkel in Herselt waar we een onderdeel vonden voor de boekenruilkast, er stonden er normaal 3 (ook nog die van Putten en Heist-op-den-Berg) op het programma maar de overige 2 besloot ik niet meer te doen. Ik ging voor de allereerste keer binnen in een Yess en we deden boodschappen bij AH. Na de middag ging Dean naar zijn liefje met taxi papa, ik stapte onderweg uit bij Bloemenrijk en werd op de terugweg weer opgepikt.

En al dat wandelen en op mijn eten letten loont want de weegschaal was lief voor me ! Voortdoen dus !

Zondag werd mijn boeken ruilkast afgewerkt, enkel de sticker moet er nog op. De boeken er in steken moet gebeuren als ze op haar plaats staat, het zijn er 60 !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...