maandag 9 oktober 2023

nog steeds warm

 Maandag reed ik naar Aveve voor een klein zakje potgrond om mee te nemen op dinsdag. Ik kocht bij Action 10 zakjes nepsneeuw. Na de middag maakte ik een klein wandelingetje van zo'n 3 km. Het is nog steeds warm, ik ben het beu en verlang naar koudere dagen !

Dinsdag naar de grannies en bonneke ging mee om de bomma gezelschap te houden. En dat viel goed mee, het waren voor mij de langste 4u ooit...


asters die nu ineens tevoorschijn kwamen


de "bloemen wei" blijft gaan !!!

Woensdag avond was ik uitgenodigd op de vergadering van Tilloenk Leeft" om de garageverkoop te evalueren. Ik heb mijn zegje gedaan, aan hen om er iets mee te doen of niet ...

Donderdag ochtend het kot leeg, dat is precies lang geleden, in de namiddag jammer genoeg niet en toen was de werkweek al weer achter de rug !
Vrijdag nieuwe nageltjes en inkopen doen en daarna een wandeling van dik anderhalf uur met een vriendin en na de middag naar bonneke.
Zaterdag bleek mijn wasmachine water langs de zijkant te geven, manlief to the rescue, hij vond de oorzaak en fikste het boeltje, herstellers komen er hier niet in, nu maar hopen dat er verder niks stuk gaat want dat komt meestal in 3 ... Kane had familiefeest bij zijn werkgever en moest alleen gaan want enkel partners en kids mochten gaan.
Zondag genoten van de zon in mijn hangmat, lekker lui lezen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...