maandag 2 oktober 2023

en toen was het al oktober

 Maandag ging ik in mijn ééntje wandelen, zo'n 7 km op iets minder dan 2u, er werd serieus gepokéd onderweg...

Woensdag verpotte ik mijn "speciale" Rhododendron die ik meebracht vanuit Mechelen. Hij doet het heel goed en gaf al enkele nieuwe bladeren, tijd voor een grotere pot vond ik !

Zaterdag waren de mannen naar Gameforce in Brussel, ik ging met Kane bij Stageco nog 2 melkkannen afhalen.

supermaan

Zondag wandelde ik met Dean in Wespelaar om te Pokémonnen, we volgden 3 "Routes" om een challenge te kunnen voltooien, het was onnatuurlijk warm op 1.10 Voor mij mag de herfst nu écht beginnen !

In de kelder staan 2 tafels klaar vol kerstspullen : tijd om één en ander "ineen te flansen" voor de toekomstige markt waar ik aan deelneem !

En er passeerde weer een egel over het terras richting zijkant huis, ik haalde de kattenbrokjes boven en die had hij vrij snel geroken !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...