maandag 18 september 2023

verjaardags bbq Dean

Maandag maakte ik een wandeling van 1.5u aan een stevig tempo met een vriendin en reed ik naar de kringwinkel met een doosje restanten van de garageverkoop die ik absoluut kwijt wou.

Dinsdag reed ik naar Ikea samen met Dean achter een inox kom en 8 inzet deurtjes voor mijn rode Kallax kasten beneden, zo worden die eindelijk 1 strak geheel. Daarna naar Stonemanor waar ik mijn gratis pakje Cadbury salted caramel fingers ophaalde en nog wat chocolate goodies kocht, final stop Spar in Winksele.

En toen besefte ik dat de deurtjes van Ikea geen deurtjes waren maar schuifjes dus moesten we terug na het avondeten. Ik maakte de retour online aan zodat ik bij Ikea het "fast pass pretpark gevoel" kreeg omdat we iedereen mochten voorsteken !

Op woensdag werden er enkele deurtjes gemonteerd terwijl manlief wachtte op een Telenet technieker, het probleem was ondertussen al opgelost. Op donderdag stonden ze er allemaal in. Leuke werkdag want iedereen was eindelijk nog eens uit zijn kot ! Ik was wel perte totale na afloop ... en had hoofdpijn die op vrijdag ochtend een migraineke bleek te zijn en ik moest met de trein van 9u18 naar Mechelen om mijn goodies op te halen bij Nicky's Bakery. Bij the Flying Tigers kocht ik een werk agenda voor mezelf en Halloween goodies voor een vriendin. Bij H&M Home een gastendoekje en Halloween servetten en bij Dille en Kamille een zwarte mini gieter want mijn zilveren is helemaal verroest. En zo wandelde ik gepakt en gezakt terug naar het station waar ik de trein terug nam om 11u22.  Na de middag nam ik een Sumatriptan zodat ik de rest van de dag geen energie meer had maar wel een fris koppeke.

de Rombie tower in Mechelen  !


Zaterdag was het mooi weer tot onze bbq begon, het regende en iedereen moest onder de tent of paraplu zitten en mijn humeur zakte onder 0. Ik doe graag feestjes en verwen mensen graag maar zelf heb ik er ni veel aan want je bent constant bezig en kan niet (genoeg) praten met wie je wil en ik kan mezelf ni in stukken snijden. En ook heel vermoeiend als je sinds 8u op je benen staat om alles spic en span te krijgen. Maar het is weer goed geweest : lekker en genoeg eten en keigoeie dessert !

eindelijk de Frost Nip dahlia !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...