maandag 11 september 2023

hittegolf in september en garageverkoop !

 Maandag en dinsdag "werkte" ik voor de a.s. garageverkoop. Er kwam nog een inschrijving bij, ik corrigeerde wat fouten op de lijsten en mailde al een deel door en dan merk je dat mailadressen fout zijn etc... Ik ging ook werken bij de grannies, weeral heel fijn om doen.

De rest van de werkweek verliep vlotjes. Dean mag (zonder bagage) naar het tweede jaar Chemie !!!

Vrijdag ging ik voor nieuwe nageltjes, het werd de natural look ! En nog wat garageverkoop miserie, mensen die ni gaan meedoen omdat het te warm gaat worden en bla bla bla.

Zaterdag was het zover, garageverkoop met 83 deelnemers, ik begon aan de opzet iets voor 8u en al gauw stopte er mensen, ik verkocht al een hoop voor het officieel begon om 10u en aan het eind had ik 138 euro in kas en een pak minder weg te steken ! Dankzij de Ferm tent kon ik nog net het hoofd koel houden !



Zondag startte ik met het inplakken van de vakantiefoto's !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...