maandag 25 september 2023

hibiscus

 Maandag had ik een offday, ik stak zo goed als de ganse dag in de zetel te Netflixen, ik was moe, had een fuzzy kopke en zweette me te pletter (hallo perimenopauze !!!) 

Gelukkig voelde ik me dinsdag weer beter want ik moest naar de grannies ! Woensdag was er weinig was en had ik een goed klapke met de moeder van mijn klant.

Donderdag weer meer dan 20.000 stappen ! Ik nam deel aan een webinar over migraine georganiseerd door Multipharma, het duurde een klein uurtje en was interessant en vlotjes gebracht.

Vrijdag ging ik wandelen en lunchen met een vriendin in het Haachts Broek maar of dat een goed idee was, keiveel muggen en halverwege waren de vlonders verdwenen en moesten we terugkeren.

onverwachte bloemenpracht in eigen tuin, dit is mijn verdwenen hibiscus !

en dit de nieuwe aanwinst van enkele maanden geleden

dagschotel was broccolisoep die ni op de foto staat en varkensgebraad 
met champignonroomsaus en kroketten

Zaterdag ging Dean naar Comic Con met ne maat en Kane ging met ne maat naar de zoon van ne klant om diens zus haar appartement mee te helpen renoveren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...