maandag 4 september 2023

week 9

 Maandag niet veel gepresteerd wegens rugpijn en algehele rugpijn ! Ik had op dinsdag afspraak bij de huisarts en zij bevestigde de diagnose die ik zelf al had gesteld : ik heb mijn hele leven al (af en aan)last van mijn zwevende rib aan de linkerkant. Ik kreeg een kiné voorschrift (inclusief dry needling) en mag een onstekingsremmer nemen en die heb ik nog liggen (Gambaran)

Gans de week bezig geweest met de garageverkoop : langs gaan bij de deelnemers om geld te ontvangen en documenten te overhandigen. Best leuk want mensen zien je graag komen en doen graag een praatje, we tikken af op 80 deelnemers en dat had ik niet durven dromen !

Woensdag naar Kane's werk gereden om zijn kledij op te halen : een fleece vestje met rits, een fleece trui en 3 t-shirts met opschrift van de firma ! Volgende week start hij en hij is er helemaal klaar voor !

mijne speciale Rhododendron heeft een nieuw blad en een volgend is op komst !

Zaterdag gingen we naar hun oudste nichtje haar verjaardags bbq : het werd een vervelende bedoening want de manier van bakken/serveren/volgorde was totaal ons ding niet. Gelukkig had ik goed gezelschap om mee bij te praten/lachen !

Zondag een migraineke, Sumatriptan genomen en daarna een zweetaanval en mega vermoeidheid en na het avondeten een bloeddruk van 10/7 ... maar mijn kopke was wel terug in orde !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...