maandag 14 augustus 2023

week 6

 Op maandag gebeurde er niet veel, buiten wat onkruid verwijderen. Kwestie van uitgerust te zijn voor het werk van dinsdag ...

Het werk van dinsdag was weer de moeite maar werd enorm gewaardeerd ! Na de middag ging ik naar de kapper voor het bijwerken van den uitgroei en het zetten van donkere highlights. Op minder dan 2u was ik buiten ! Mijn bestelde Emma kussen kwam toe, lijkt veelbelovend !!!

En na een eerste nacht lijkt het Emma wolkenkussen idd een geweldig kussen... Ik reed naar den Action en stopte in het naar huis komen eindelijk eens bij Passie Fleur en kocht een veldboeketje aan 10 euro voor bonski en ik deed een écht koopje, nl. een rode hibiscus voor 16 euro, hij stond (foutiefelijk) aan min 50% !!!

groene boontjes met mayo en patatjes in de schil uit den hoven, vers uit bompa's hof ! Lekker !!!

Donderdag redde ik 2 kikkertjes uit de kelder van mijn klant, ik reed even naar huis om ze in onze vijver te zetten, hopen dat één van hen zich nog laat zien !



Vrijdag was het tijd voor een nieuw nagelkleurke. Ik koos voor 3 tinten zomers blauw. Het was belachelijk warm. Kane en zijn crew zijn goed bezig bij een klant waar ze een omheining zetten. Ik ging 's avonds wandelen met een vriendin.

En toen regende het weer op Dean's 19de verjaardag ! Zondag scheen de zon en maakte ik een Pokémon wandeling van een dikke 2u met Dean. Goed voor de weegschaal !

stenen uit Brac !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...