maandag 21 augustus 2023

week 7

 Op maandag ochtend zalig aan het lezen geweest, liggend in mijne Fatboy Hammock ! Een boek uitgelezen op 1.5  dag toen het nog niet te warm was. Kane zijn omheining verhaal is af na 5 dagen werken met zijn crew. Een goeie oefening voor wanneer de onze binnenkort moet geplaatst worden !

Dinsdag na de middag gingen we onder ons 4 langs bij de grannies. De mannen deden een plonske.

Woensdag waren we 20 jaar getrouwd, we hielden het heel bescheiden en aten ijs van de Crèpe en Crème als avondeten. Er kwamen bloemen, véél bloemen van de boys, manlief en vriendin/meter C.

Villa Fleuri boeket Cindy !

10 rozen van Pari van de boys


rozen en boeket van manlief

droogboeket gekocht door mezelf online bij Loviye



Donderdag werkdag, de zon liet zich weer niet zien. Vrijdag werden mijn kisten geleverd van dekistenkoning.nl. Ik bestelde er al meermaals maar deze keer liep het mis, een vakantiejobber bleek heel wat bestellingen fout te hebben verstuurd waaronder de mijne... Een uur over en weer gechat dat resulteerde in het terugsturen van de foute bestelling. Wat niet op 1,2,3 kan want fruitkisten stop je niet even snel in een Cubee van BPost bvb. Het moet binnen in een pick up point van DPD én ik moest er terug folie rond doen, manlief to the rescue !

3 stuks van deze werden geleverd

We gingen naar de Maritime, op wandelafstand van ons, we beseffen nu dat we op vakantie héél goed gegeten hebben, we gingen er zeker 8x uit eten en waren (bijna) nooit teleurgesteld. Ik nam een duo van kroket maar heb geen garnalen gezien of geproefd, het slaatje was ook teleurstellend en ook de hoeveelheid brood was bedroevend, Kane's koninginnehapje was eveneens geen hoogvlieger want kip veel te droog en te grote brokken. Dean scoorde goed met zijn ribbekes en ook manliefs steak was ok. Spijtig want vlakbij...
Op zaterdag ochtend deed ik de foute kisten binnen bij Bizou, gelukkig vlakbij. Normaal gezien worden zulke grote pakketten niet aanvaard maar aangezien ik klant ben... 's Avonds reden we naar Swing Wespelaar, een blues festival dat al voor de 35ste keer doorging, ik was er nooit eerder geweest. Ik had op Youtube enkele bands opgezocht en koos voor Laurence Jones, blues met stevige rock en idd. dat was het ook, we pikten het hele optreden mee en snoven (letterlijk én figuurlijk want wietjes) de sfeer op !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...