maandag 7 augustus 2023

week 5

 Maandag de VW Caravelle gekuist van binnen én buiten en die stofzuigen bleek gene kado te zijn ! Na de middag hem weg gebracht, we kregen onze waarborg terug want hij is intact gebleven :-) en extra dank omdat we hem zo proper hadden terug gebracht.

Na de middag boven gekuist want het lag er echt smerig bij. 's Avonds naar bonneke.

Dinsdag een migraineke, direkt een sumatriptan gepakt, mijn derde betalers regeling werd verlengd voor een jaar zodat ik ze aanzienlijk goedkoper kan kopen.

Woensdag 3u was omhoog hangen en opplooien, viel goed mee, er was geen bom gevallen in de kelder ;-) bij mijn klant. Reisverslag getypt en fotokes bijgeplakt, nu verder foto's verzamelen van iedereen zodat ik ons fotoboek kan beginnen samenstellen.

En donderdag viel ook mee, ik had het vuiler verwacht. Direkt na mijn werk ging ik een deel van mijn straat flyeren voor de a.s. garageverkoop en na het avondeten ging ik wandelen met een vriendin. Dat alles samen leverde meer dan 33.000 stappen op ! En ik ben er ondertussen in geslaagd om weer te stoppen met chocolade en zelfs snoep helemaal te bannen. Er hangen wat kilokes teveel aan, 5 minder moet kunnen !



Het weekend was mega regenachtig en dan vooral zondag, het is een wonder dat ik nog bloemen heb op mijn terras !!!
zelfgemaakt fruitslake

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...