maandag 3 juli 2023

 Maandag in de berging wat orde gemaakt en dan vooral in een kast, glazen verhuisd naar de keuken en één en ander in een zak voor de kringwinkel gestoken. In de living wil ik wat verandering : 2 rode Kallax op wieltjes verhuizen naar het bureau en daar moeten 2 rode locker kasten verdwijnen richting Kane's cave. En er komt een nieuw Moose rek in de plaats om plantjes op te zetten. Een mens moet al eens interieur wijzigingen doorvoeren vind ik.

Dinsdag wakker geworden met migraine : niet fijn as ge moet gaan werken maar door een half uurtje "handoplegging" was het draaglijk zodat ik pas na de middag een Sumatriptanneke moest nemen. De 2 locker kasten in het bureau zijn leeg !!! En Kane kei content dat hij die krijgt natuurlijk !

Op woensdag maakte ik 6 "administratieve mappen" leeg, facturen en betalingsbewijzen van 2004 t.e.m 2015 vlogen in de gele container !

Donderdag bleek dat Dean 2 tweede zitten heeft, na een gans jaar geen enkele onvoldoende gehaald te hebben, heeft hij er nu 2 nl Wiskunde en statistiek waar hij beide 9/20 scoorde... Ach, het hoort erbij !

Vrijdag ging ik naar Herent naar "au bonheur des dames", een schoonheidsinstituut dat gerund wordt door 1 dame. Aangezien mijn pedicure er een aantal maanden tussen uit ligt, moest ik op zoek naar iemand anders. En mijn wenkbrauwen waren ook toe aan een opfrisbeurt. Ik kwam er buiten na 2u !!! Het was top, het was af, ik ben fan en ga zeker terug !

Zaterdag trokken we naar K. waar we traditie gewijs samen komen aan het eind van het schooljaar  vooraleer iedereen uitzwermt op vakantie/kamp/whatever ! 

Zondag kwamen de Kallax van in de woonkamer in het bureau te staan, helemaal gevuld én besloot ik mijn loopband van positie te veranderen zodat ik nu op de tuin uitkijk. Nu nog deurtjes zetten in de Kallaxen die de scheiding met het bureau vormen én mijn nieuwe kast bestellen maar dat is voor onze vakantie !


En Dean's eerste werkdagen zitten erop bij Spar Wijgmaal ! Kane bracht het weekend door in Kessel -Lo bij de grootmoeder van een klasmaat om te werken met een graafmachine. Hij vertrok vrijdag morgen richting school om zijn rapport af te halen en kwam zondag avond pas terug !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...