maandag 10 juli 2023

week 1

 Op maandag maakte ik den oprit onkruidvrij en verwijderde ik een heleboel akkerwinde (aka de pispotten !) in de vaste planten tuin. Het was behoorlijk winderig maar droog.

Dinsdag deed ik Dean weg naar zijn vakantiejob, hij moest van half 9 tot half 7, heftige shift ... en reed ik met Kane naar de WP waar hij zijn getekende contracten overhandigde (duaal leren) Het begint serieus gaan af te korten diene grote congé !!! Ik vervolledig mijn "wat meenemen" lijstjes en check tripadvisor en google voor extra leuke to do tips.

Vrijdag trok ik met mijn favoriete sis in law naar Mechelen. Ik nam nog eens de trein, dat was weer even geleden ! Mechelen is niet dé place to be maar ik was wel happy toen ik Nicky's Bakery buitenstapte én ik scoorde een origineel plantje bij "De Stek" in de OLV straat nl een philodendron squamiferum ! En undies in de C&A (van die zalig zittende naadloze) een hemd in solden voor Dean bij den H&M en we genoten van een krokske bij Croque 'n Roll. Ik ging voor ne Prince zonder tomaten.


Zaterdag kwamen onze Lierse vrienden langs voor een brainstorm omtrent onze vakantie en genoten we van bbq. Het regende heel even en werd daarna weer zonnig.
Zondag was andere koek, er passeerde een kort maar heftig onweer met serieuze knallen vlakbij, ik verschiet niet snel maar was blij toen het voorbij was. De regen was meer dan welkom


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...