maandag 5 juni 2023

wandelen loont !

 Maandag kwam meter C. op bezoek met haar 2 boys en maakten we een wandeling van zo'n 8 km. Ik las een boek uit op 3 dagen met dank aan het mooie weer en de hangmat/tuinsetje !

Dinsdag naar de grannies, op 40' was ik er al ! Ik kuiste de frigo's uit en voor ik het goed besefte was de tijd weer om ! Sumpatriptan genomen na de middag en toen was ik heel even mottig maar daarna terug helemaal in orde !

Woensdag was het 25° en dat was ineens warm, ik zat enkel na het avondeten even buiten om wat te lezen.

Suzanne met de mooie ogen




Op donderdag avond weer ruim over de 20.000 stappen, mijn energie level zit nog goed blijkbaar ! Ik kon een partij schors op de kop tikken voor een mooi prijsje. Iemand die ik ken, had een overschotje : 2 bigbags en onze remorque vol ! Ik weet wat doen de komende dagen dus : onkruid uitdoen en schors verspreiden !

Vrijdag na de middag een wandeling gemaakt van 1.5u met een vriendin, was lang geleden dus stevig bijgetetterd !

En zaterdag ochtend was de weegschaal mild : er stond minder op dus water drinken en wandelen moet ik doen !

Zondag zorgden we ervoor dat het zwembad in K. operationeel raakt, het water is al 28° en de vuiligheid is er zo goed als uit ! Het was genieten aan de kant !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...