maandag 12 juni 2023

feeling hot hot hot

 Maandag van de zon genoten en naar de bib geweest, spijtig genoeg geen reisgidsen over Kroatië kunnen meebrengen. 

Dinsdag bij C&A een leuk bloesje met korte mouwen voor 19.99 en een short voor Kane voor 14.99   Bij Zeb scoorde ik een t-shirt voor bompa's verjaardag aan 30% korting, 3 nieuwe Jack Jones boxershorten die nog steeds aan 2+1 staan én een grote Doppler drinkbus voor 35 euro. Dean heeft momenteel geen enkele deftige bermuda meer net als Kane dus shopping dringt zich op, ik deed dan ook een bestelling bij Zalando want lekker makkelijk en héél veel keuze.

Woensdag naar de markt, ik ging langs bij het Broodmieke waar ik een speculaasbrood kocht, een stuk kriekencake en een pruimentaartje en ik scoorde een krulpeterselie in pot voor de bomma.

Donderdag weer goed bewogen ;-) want méér dan 21.000 stappen !

Vrijdag een goeie wandeling gedaan met Dean, we vertrokken rond half 10 en toen was het al ongezond warm.

Ook zaterdag was het ni te doen pokkeheet en al heel vroeg was er weer een muggen invasie, ni normaal met hoeveel ze zijn ! Ik kuiste de boys hun ramen langs binnen en buiten en ook hun ziften en airco.

Zondag avond onze eerste bbq van het jaar met bonneke en bompa !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...