maandag 29 mei 2023

nieuwe kamerplantjes !

 Maandag na de middag ging ik alleen op wandel aan een stevig tempo een uur lang, terwijl wat "Pokémonnend"




De plantjes van Floralux doen het goed ! 




Dinsdag reed ik naar Stonemanor om wat "kadootjes" te kopen voor een vriendin die bijna jarig is.
Donderdag was weer een dag met meer dan 23.000 stappen ! Mijn cyste aan mijn rechterpols speelt weer op en mijn maag doet weer onnozel, tijd om een dagelijks pilleke te nemen. Kane ging op snuffelstage bij Osmunda en ging een hele dag mee werken met een ploeg !

Vrijdag wandeltijd met een vriendin met aansluitend lunch, de wandeling werd fel ingekort wegens ondoordringbaar gebied door veel te veel water !
!! Een lekker dagschotelke bestaande uit groentensoep gevolgd door penne met asperges en spek.



Zaterdag eden we naar Leuven naar Hal 5 waar een plantjesverkoop plaats vond aan 2 + 1 gratis, ik ging naar huis met een grote Ficus Lyrata en 2 pink Agaonemas voor 38 euro ! Er stond heel wat maar ik heb ook al heel veel ...

mooi roze !



Jippie, de koeien zijn terug !!!

En we zijn  2 weken verder, het ziet er een pak beter uit onder mijn ogen !

Eindelijk wat kleur gepakt door in de hangmat te genieten van een goed boek !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...