maandag 19 juni 2023

eindelijk regen maar het was belachelijk weinig !

 Maandag was het ook heet en deed ik niets behalve tanken en mijn achterruit vogelpoep vrij maken.

Dinsdag toen ik terugkwam van K. merkte ik nadat ik van de E19 kwam dat er een symbooltje op mijn dashbord stond nl. dat van de motor. Ik herinner me nog dat ze me bijna 24 jaar geleden vertelden (toen ik hem ging afhalen in de garage) dat ik moest maken dat ik in de garage was wanneer dat symbool tevoorschijn komt. Ik was dan ook opgelucht toen ik veilig thuis kwam, er was trouwens niks te merken aan mijn auto, geen schokken, geen snelheidsverlies of whatever. En net dan is mijn garage onverwacht een dagje gesloten... en blijkt bonneke op woensdag ergens naar toe te moeten en op donderdag ook ...

Manlief to the rescue die het opgelost heeft met behulp van een app en één of ander apparaatje. We weten welke foutcode het was. Momenteel blijft het weg ...

Woensdag ging de airco aan voor de eerste keer in de woonkamer. Om te slapen staat ze al een tijdje aan, ik weet niet wat ik zou doen zonder.

Donderdag was het ook nog heet maar doenbaar.

Vrijdag nieuwe nageltjes, deze keer een eenvoudige French met wit randje, daarna boeken in de bieb box dumpen, kiné briefjes bij VNZ bussen en eten kopen in den Delhaize.



En zondag viel er eindelijk regen en konden we terug ademen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...