maandag 22 mei 2023

proper terras !

 Dinsdag voor de zesde maal naar de grannies getrokken, deze keer nam ik bomma's heiligdom eens grondig onder handen en ik leverde haar "Mandeville" in pot met extra klimstokken (verlaat kerstkado). De 4u werden weer goed benut en ik weet al wat ik binnen 2 weken onder handen ga nemen !

Een hele korte werkweek want eindelijk eens een betaalde feestdag op donderdag ! Een beetje een "dode dag" want er gebeurde ni veel thuis buiten het feit dat we 's avonds eens "take away" met home delivery deden, iets wat zelden voorkomt. We bestelde via takeaway.com bij Orient uit Herent en dat was meer dan geslaagd, levering binnen het uur, ruime porties én keilekker en voor een degelijk bedrag, we testten de pizza salami, pizza Orient 3, de dürum kip/looksaus en een portie tagliatelli carbonara en lookbroodjes.

Vrijdag faalde Kane voor de tweede keer op zijn theorie bromfiets... en ging ik voor een nieuw kleurke bij Mood (2 tinten roze deze keer full color)

Het terras werd helemaal opgekuist, er verdwenen 2 big bags afvalhout, ik poetste ramen aan de zijkant en vensterbanken aan de binnenkant. Er staan al plantjes op het terras maar ik wacht nog op de levering van enkele houten kistjes om de boel te finaliseren. 

En de hangmat is terug ! Drie jaar oud ondertussen mijn Fatboy !



bloemen in de vijver and more to come !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...