maandag 15 mei 2023

cosmetic doctor to the rescue !

Maandag en dinsdag veel regen en echt de luierik uitgehangen ... Zweeds geleerd, gelezen en geNetflixt. De nacht van dinsdag op woensdag werd ik wakker van de migraine en mijn maag die onnozel deed en dus was woensdag een minder leuke werkdag, gelukkig was de kelder niet ontploft en kon ik het heel rustig aan doen ! Na de middag een stevige dut gedaan. En na het avondeten dat ik niet binnen kreeg een Sumatriptan gepakt en me in de zetel neergeploft.

Donderdag ochtend voelde ik me een pak beter, niet 100% maar goed genoeg om te gaan werken, bukken probeerde ik zoveel mogelijk te vermijden. Rond 17u begon het te onweren en viel het met bakken uit de lucht en vielen er enkele mottige donderslagen na gebliksem vlakbij, gelukkig ging het snel voorbij maar het bleef wel de ganse avond regenen. Manlief kuiste zijn auto interieur in de regen want... en ik stofzuigde ondertussen het water weg uit de kelder want het grondwater staat momenteel zo hoog dat het er langs een verluchtings gat instroomde !

Vrijdag arriveerde eindelijk onze nieuwe auto, t.t.z manliefs bedrijfswagen, een plug in hybride Toyota Rav-4 in emotional red ! Was meer dan een jaar geleden besteld en was voorzien voor midden maart...

Ik ging langs bij mijn vroegere huisarts, zij is nu cosmetisch arts. Ik was mijn donkere kringen al keilang beu (in 2016 liet ik ze al eens wegdoen). Mijn "traangoot" werd dus behandeld en ook de zijkant werd wat "opgevuld". In totaal 4 prikjes en de filler zelf. De pijn was verdraagbaar, de eerste keer was erger maar toen was ze nog maar pas bezig. Mijn huid is in hele goeie conditie en ze vond dat er niet meer "retouchkes" nodig waren. Ze raadde me wel aan om volgend jaar een mini lift te doen met collageen, het overwegen waard, da's duurder want da's dan mijn hele gezicht.  350 euro had ik er nu graag voor over , traktatie van mezelf voor moederdag ! 

Ik kocht een Gerbera voor mezelf en een Mandevilla voor bomma K bij Villa Fleuri. Zaterdag was het resultaat al heel merkbaar aan mijn linkeroog, het rechter zacht echt bont en blauw... is mijn pijnlijkste kant maar dat trekt nog weg, het definitieve resultaat is binnen 2 weken zichtbaar maar ik vind het nu al geslaagd ! 


Na de middag trokken we naar de Wijnpers voor de jaarlijkse open deur dag, ik kocht niet veel, had hoge verwachtingen ... een Dahlia aan 1.50 en een Gerbera aan 8 euro en nog 3 Calibrachoa in een speciale kleuren combinatie. Bij Potvolbloemme kocht ik een Suzanne met de mooie ogen.

tuin van de mannen van 4 PDMB : geweldig !!!


Moederdag reden we in de ochtend naar Floralux waar ik een aantal vaste plantjes kocht en enkele plantjes om in potten te doen. Dat is daar keigoedkoop !!! plantjes aan 0.45 cent/stuk !!! Na de middag gingen we bij bonneke langs voor een "half drietje" te eten.
Gourmet als avondeten ! Life is good !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...