maandag 12 december 2022

Kerstmarkt

 Maandag was wederom een grijze dag, depressief word ik daar ni van, integendeel, reden te meer om een kaarsje extra aan te steken ! Ik werkte verder in de kelder aan de opzet van mijn mini kerstmarktje ! Kane kwam thuis van school en zei dat hij zich niet goed voelde en hoofdpijn had.

Op dinsdag was alles uitgestald en geprijsd, nu is het enkel nog de finishing touch. De Sint was geweest bij mijn klant, een extra chocolade ventje en speculoos met chocolade voor de boys. Kane bleef thuis van school, na de middag hadden we een dokters afpraak : bronchitis en een rode keel.

De werkweek verliep vlotjes. Vrijdag nam ik samen met een vriendin de trein naar Leuven want dat is goedkoper dan je auto parkeren ! Het was koud ! De kerstmarkt was jammer genoeg nog niet open, Flying Tiger was de moeite, lunchen deden we in den Domus. Ik gebuikte mijn vj bon bij The Body Shop en ontdekte een leuke winkel om in te snuisteren nl Solow. Leuven is dringend aan een upgrade toe.

Zaterdag trok ik met bonski naar de Kerstmarkt in Wakkerzeel waar vooral heel veel juwelen en keramiek te zien waren, ik kocht er een paar (dure) oorbellen, een pak artisanale pasta en een mega originele one of a kind lamp.

Zondag hield ik mijn eerste Kerst open deur















Een vriendin kwam langs en mijn buurvrouw en ze gingen allebei naar huis met kerstgoodies, er kwamen ook enkele reservaties binnen én een aantal annuleringen met als boodschap dat ze al genoeg kerstartikelen hebben

1 opmerking:

  1. Hallo hallo :)

    Ik heb je blogje eindelijk terug gevonden :)
    ondertussen waren het drukke tijden voor mij en zijn er dingen volop aan't veranderen. Als je wilt, stuur me eens een mailtje op vng75@icloud.com zodat ik je een uitnodiging kan sturen om mijn nieuw privé blogje te komen volgen/lezen.

    Bedankt voor je tijd en ik wens je fijne feesten toe.

    Groetjes, Geert (Aka Wildcard)

    BeantwoordenVerwijderen

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...