maandag 5 december 2022

Advent kalender tijd !

 Maandag had Dean les van 8u15 tot 19u, hij vertrok per fiets om 7u en iets erna Kane te voet naar de bus zodat ik daarna genoot van nog wat soezen onder een dekentje in de zetel tot een uur of half 9, het was donker en regenachtig weer. Ik ging langs bij bonski en keek Elite S6 op Netflix en de laatste was werd weggewerkt.

Dinsdag stond ik op met migraine maar ik besloot toch te gaan werken,  voor ik vertrok deed ik nog snel mijn ogen dicht met mijn warm schouderpitkussen en dat deed wonderen. Ik hield het uit tot na de lunch, toen nam ik een Sumatriptan en ging langs bij mijn bazin. Er was nog een laat verjaardagskado bij mijn klant vandaag : een kadokaart van Bol en een kaartje !

Goed om weten dat ik vanaf nu recht heb op 3 enkele ziektedagen zonder briefje, ideaal als ik nog eens een zware migraine aanval heb !

Woensdag werd er gestart met de Lego opzet in de living en Rudolf en Jeanneke kwamen naar beneden !

De kader die ik kocht in Ikea afgelopen vrijdag

Donderdag mocht ik eindelijk het eerste deurtje van mijn advent kalenders openen. Zoals elk jaar de Lookfantastic en Blissim omdat die allebei super zijn ! In de ene een lipgloss van Mac en in de andere geurstokjes van Rituals !!!






Vrijdag kocht ik bij Villa Fleuri een kleine Nordmann voor in de living, die waren natuurlijk ook weer duurder geworden maar soit het is maar één keer per jaar Kerst !

Zaterdag trokken we naar Würselen in Duitsland om wat te shoppen, we kochten heel wat goodies in 3 verschillende winkels voor net geen honderd euro ! Maar voor kerstkoopjes waren we te laat, ook geen enkele adventkalender meer te vinden, volgend jaar in november gaan.

ik versierde de Nordmann en Kane maakte de kelder schoon en liet één en ander verdwijnen met het oog op de eerste open deur van mijn kerstwinkeltje volgende week zondag.

Zondag was het verjaardagsfeestje van mijn metekind met pitta !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...