maandag 19 december 2022

naar de eeuwige jachtvelden...

 Ondertussen zijn er een 13 tal stuks verkocht ! Maandag ochtend was het -4 om half 7 en Dean's trein had vertraging zodat hij 7 minuten te laat was in de les. Kane's "projectweek" is gestart en hij is gans de week na de middag thuis. Ik trok naar Lidl om kroketten te kopen voor Kerst, wat was er niet ? Idd. geen zak Harvest kroketten meer te vinden ....'t zullen die van den Aldi worden want ook die zijn beter dan Mc Cain.


Woensdag bleek het niet goed te gaan met bomma S. Ze had een morfinespuit gekregen en at en dronk al 2 dagen niet en ze had besloten om geen medicijnen meer te nemen. Donderdag bleek de toestand ongewijzigd. Het was mijn laatste werkdag met kerstkadootjes  We trokken 's avonds onder ons viertjes naar Leuven en aten bij "Bavet", ik koos de Billy Bunter da's de spaghetti met gehakt, kipreepjes, spek en meatballs, lekker maar ik kreeg hem niet op. Nadien kuierden we over de kerstmarkt.

keislechte belichting ...

Vrijdag morgen bleek bomma gestorven omtrent half 8, gelukkig dat dit vrij snel is gegaan ... Mijn moeder en haar zus gingen naar de begrafenisondernemer en 's avonds reed ik met haar nogmaals naar het rusthuis om een deel inboedel mee te nemen. Het stond al online en ik besloot het te delen in een groep op FB. En ik ging naar de dokter want ik zit met een hoestje : bronchitis !!! Gelukkig geen last 's nachts. Ik mag ook AB slikken.

Zaterdag schreef ik alle doodsbrieven en buste al een deel in de omgeving. Na de middag ging ik voor Kerstnageltjes !

candy canes en een kerstmuts

Zondag trok ik met bonski naar de kerstmarkt van Haacht. En gingen we nog gerief halen in het rusthuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...