maandag 28 november 2022

 Maandag tijdens het avondeten reed manlief naar de huisartsen wachtpost in Leuven want hij had last in zijn rug en vermoedde nierstenen, die diagnose werd bevestigd. Pillen nemen tegen ontsteking en moest het verergeren liggen de painkillers klaar ! Bpost bracht een -te laat- verjaardagskaartje, was nochtans op tijd gebust, het is erg triest gesteld met Bpost dezer dagen !!!

Woensdag haalde ik mijn (eerste) kerstboompje op bij Villa Fleuri, een mooie, kleine grijze, nen echte cutie ! Ik deed mijn kerstkabouters weg nr FlowerPowerbyMarLis en kon weer ni voorbij het Broodmieke gaan op de markt... ik kocht kriekencake (zalig lekker) en een pruimentaartje en een speculoosbrood. Ik passeerde over de markt doordat ik een retourke moest binnen doen bij Nondejeu.

En de eerste kerstkadokes zijn besteld en al geleverd, ik ga het niet ingewikkeld/duur/veel maken dit jaar. Ze krijgen zeker iets wat ze graag zullen krijgen maar het zal deze keer geen overvloed zijn en dat heeft niks met de crisis te maken maar alles met sociale vaardigheden ...

Donderdag geen thuiswerkende klanten, dat was hééééél lang geleden dat ik nog eens kon doordoen !

Vrijdag werd ik opgepikt door een vriendin, het is een tijdje geleden dat we nog konden wandelen dus gingen we shoppen : eerst naar Stonemanor voor een rondje kerstsnoeperijen kopen, daarna Jysk, Kwantum, Leenbakker, Brico en als laatste Ikea waar we lunchten. Het kerstaanbod was nergens wauw, ik kocht wel een zwarte vaas bij Leenbakker en deze kader bij Ikea

Het ganse weekend was ik druk bezig met het huis omtoveren in Kerstsfeer en het is me wederom gelukt om dat te doen. Rendieren, kaarsen en sneeuw zijn de sleutelwoorden ! Het worden gezellige avonden, fotokes volgen nog !

Zondag namiddag trokken we naar Lier want ik had een zelfgevulde Adventskalender af te geven aan mijn favoriete schoonzusje ...


te koop in mijn winkeltje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...