maandag 10 oktober 2022

weekje rust

 Toen ik maandag opstond  en meteen moest beginnen snuiten besloot ik een doktersafspraak te maken en dat bleek een goede beslissing want toen om 11u15 bleek dat mijn bloeddruk 10/6 was, kreeg ik meteen een week voorgeschreven. Normaal is die 12/8 of 11/7. Mijn energie levels staan ook niet hoog dus gaan werken was écht geen goed idee ! Bazin verwittigd en alle klantjes gewhatsapped en me de rest van de dag in de zetel gezet !

Dinsdag kwam de afrekening van gas/elektriciteit, we krijgen een dikke 28 euro teruggestort en de nieuwe maandelijkse bijdrage zou volgens Eneco 470 euro gaan worden maar daar waren wij het niet mee eens en we verlaagden tot het laagst mogelijke zijnde 229, dat is bijna 3x zoveel als wat we betaalden... Crazy toestanden en dan mogen we ons pollekes kussen dat we zonnepanelen hebben en een keigoed geïsoleerd huis !

Woensdag was er treinstaking en Dean had mega veel geluk toen bleek dat de trein die hij nodig had om 9u03 de enige was die reed ! Hij kwam zelfs 2' te vroeg aan.

Donderdag voelde ik me een stuk beter, geen genies meer en verstopte neuzen overdag dus besloot ik één en ander uit te mesten, een kast werd opgeruimd en er werd een deel weggegooid ! 

Verandering van decor  behalve de salvia links die bloeit sinds mei !
In het midden een Miscanthus en rechts rood lampenpoetsergras, Ze mogen alle 3 in het voorjaar in de tuin.

Het is weer de tijd van het jaar om de Lego winter doos te kopen, deze keer 3 nieuwe aanwinsten !

Op zaterdag rond 8u10 ging mijn gsm, onze kapster die onverwacht een plekje voor me had om mijn mèchekes te doen, ik stond er op voor 4/11 maar omdat ik binnenkort naar een miss verkiezing ga, had ik  mijn haar graag nog gefatsoeneerd gekregen en dat lukte !!! Zalige kapster/nagelmadam dat ik heb !
's Avonds gingen manlief en ik naar de monoloog "Loslaten" van Jan Van Looveren in Haacht. Pure ontspanning met enkele forse lachbuien en dat gedurende 2u !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...