maandag 3 oktober 2022

 Veel regen op maandag, ideale omstandigheden om "Dynasty" te bingen onder een warm tv dekentje !

Dinsdag namiddag ging ik wandelen met een vriendin, we kwamen beiden drijfnat terug thuis ! Ik ga op zoek naar een goeie regenjas denk ik !

Woensdag werd de ziekenhuis factuur van Kane's ongeval tijdens de open deur teruggestort !

Voorlopig nog geen verwarming in casa De Ridder, zolang er zon is, wordt onze keet gratis opgewarmd dankzij de grote ramen ! Hopelijk kunnen we dit nog enkele weken zo houden, vorig jaar zelfs tot 1 november maar dat zie ik dit jaar niet gebeuren ...




Zaterdag trokken manlief en Dean naar Brussels Expo voor Game Force, de tickets waren al aangekocht in 2020 ! Voor Dean de VIP versie zelfs ! Ik trok met bonski naar een lingerie winkel waar we chocolaatjes kregen voor de dag van de klant. Ik kocht lampenpoetsergras bij Potvolbloemme waar ik een vast plantje mocht kiezen en bij Villa Fleuri kreeg ik een roos na aankoop van een grote Miscanthus. Zo heb ik wat groen op ons terras tijdens de winter en in het voorjaar plant ik ze in de tuin.

Op zondag bleek ik een joekel van een valling te hebben met hoofdpijn, gelukkig lagen er nog wat Sinutab in de medicijnenkast, die brachten verlichting. Dean ging nr zijn vriendin en Kane plantte een heleboel plantjes bij een klant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...