maandag 17 oktober 2022

adventkalendertijd

 Op maandag bracht DPD mijn allereerste adventskalender van dit jaar nl. die van Blissim, (FRA) ik heb al jaaaaaaaaaaren een abonnement op hun maandelijkse beautybox en vind hem écht de moeite.

Dinsdag na de middag trok ik naar ModeMakers waar ik 2 t shirts paste en een bloes, ofwel was het te kort, ofwel te smal dus naar buiten zonder iets, bij Zeb vond ik zelfs niks de moeite om te passen, ik kocht dan maar een paar zilveren oorbellen voor 1.99 (na aftrek van mijn 4 euro voucher) Ik stapte nog eens binnen bij Torfs, dat was keilang geleden, maar ik was er snel weer buiten, écht mijn ding niet.

Daarna ging het richting Molders waar ik 2 bloezen/hemden paste van Guess en die pasten perfect. Je kan er betalen met consumptiecheques en laat ons hier nu nog een kaart hebben liggen ... dus misschien dat ik terugga. Cameleon bezoeken lijkt me anders ook interessant of naar Leuven trekken want dat is ook geleden van in 2020....

Woensdag ging ik in mijn ééntje wandelen want bewegen is gezond !

Donderdag pikten we Dean op om 17u aan UCLL om door te rijden naar het vaccinatie centrum in Rotselaar voor onze herfstbooster, Kane bleef wachten in de auto. Qua gevoel de slechtste prik van de 4, benieuwd voor morgen... Daarna reden we door naar de Quick in Korbeek-Lo om te genieten van een Giant !

Vrijdag reed ik naar Tremelo waar ik aangenaam verrast werd door de nieuwe kringwinkel met kleding maar ook handtassen, schoenen, deco, boeken,... alles mooi geschikt en op kleur, een aanrader ! Ik ging voor het eerst in jaaaaaaaaaaaaren binnen bij Bobo en vond er nog een leuk bloesje van Imperial in maatje M !!! Ik kocht broodjes bij 't klein genot en een potje think tomato saus, al dikwijls online tegengekomen en veel goeds over gelezen maar ik had nooit zin om verzendkosten te betalen ! Geen bijwerkingen van de prik, de beste prik tot nu dus want 's nachts had ik zelfs geen last van mijn arm.

Zalando bracht mijn nieuwe korte laarsjes van Zign en een bloes van Monki, er ging ook wel één en ander retour !

dit kwam ik tegen tijdens mijn woensdag wandeling in de Nieuwe Kloostertuin

Ook de adventskalender van Lookfantastic (UK) en Filorga (ik ben fan van de nachtcrème van de Time Filler serie en zo kan ik het hele gamma testen !!!) Voorlopig staat de verwarming nog niet aan want de zon scheen bijna de ganse week !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...