maandag 31 oktober 2022

 Eindelijk terug een normaal kopke, moet alleen letten dat ik elke dag braaf mijn allergiepilleke neem want die is op zijn piek momenteel ! 

Nog eens een normale werkweek en dat voelde ik aan mijn rug donderdag avond ! We hadden O.C van Kane, we gingen langs bij zijn klassenleerkracht die tevens ook leerkracht praktijk is, daar kregen we te horen dat hij de beste werker is van zijn klas !!! En ook de PAV leerkracht was heel enthousiast, de klas waar hij in zit is blijkbaar een fantastische groep met een geweldige dynamiek !

Vrijdag een kleine 2u gewandeld met een vriendin en daarna geluncht in de brasserie van het lokale dienstencentrum, ik nam de dagschotel want dat was wel mijne meug : preisoep en daarna gebakken aardappel met boontjes en een varkensmignonette, lekker en dat voor 12.5 euro ! Hier gaan we nog eens terugkomen !

paddestoelentijd
preisoep met room en bieslook


Zaterdag werden er voorbereidingen getroffen voor Kerst aan de voorkant van onze casa ..




Halloween Lego by Dean






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...