maandag 24 oktober 2022

Maandag was het abnormaal warm en was het een donkere dag met wat regen en een enkele donderslag. Na het avondeten deed ik een fikse wandeling met Dean. Mijn gewicht blijft steken op min 12 kg wat heel goed is natuurlijk maar het mag nog wat minder dus ga ik proberen wat meer te bewegen !

Dinsdag reed ik na de lunch naar Stonemanor in Everberg, ik kocht er de nieuwe Yankee Candle kerst geurtjes en een Halloween kado voor mijn broer. Bij Botanica kocht ik nog wat bloembollen (nu heb ik er 51 in totaal die deze week de grond in moeten). Het was weer onnatuurlijk warm voor de tijd van het jaar, wel goed voor de temperatuur in huis !!!

een aantal schappen vol kerst chick lit @Stonemanor, ik nam fotokes om te checken of ik ze al heb om ze daarna te kunnen downloaden/kopen ...

Donderdag ochtend besloot ik niet te gaan werken wegens Migraine categorie 3, de hoogste dus. Om 6u alle klanten en werkgever verwittigd. Kane's bokes gemaakt en 2u gerust, daarna was het iets beter zodat ik een afspraak maakte bij de dokter want ik had een attest nodig om betaald thuis te kunnen blijven, belachelijk toch zeg voor 1 dag, volgende week eens vragen of dit écht nodig is !

Vrijdag bleek het iets beter, de truc was om er niet teveel aan te denken en die afleiding vond ik bij Gwendy van Mood tijdens het 1.5u durende verwenmoment voor nieuwe nageltjes, 



Er stak een doodsbrief in de brievenbus, onze overbuurman stierf woensdag, toen was de ambu en mug gekomen om 18u maar die vertrokken zonder vracht dus dachten we dat het vals alarm was... Na de middag trok ik met bonski nr de C&A waar ze een jas vond. Daarna trok ik naar de overbuur vrouw om te horen hoe het met haar ging. De manier waarop haar man stierf daar wil je voor tekenen zoals wij hier zeggen, als een kaarsje dat uitdooft in één keer... De bladeren vallen massaal van de bomen en er sterven heel wat mensen, kanker is alom vertegenwoordigd ... Ik belde met mijn broer en stuurde mijn metekind een bericht om te melden dat ik niet zou aanwezig zijn op de finale van de Miss Fashion verkiezing.

Zaterdag plantte ik 51 31 bloembollen nl witte, rode en zwarte tulpen, 1 Frittalaria en krokussen en anemonen. Benieuwd of er iets van voortkomt !!! Ik nam 2 Excedryn en voelde me terug een beetje mens worden... Mijn metekind eindigde niet bij de eerste 10, ik kreeg geregeld filmpjes zodat ik niets moest missen.

Zondag was een donkere dag, ideaal om te Netflixen en te lezen en zoals elke zondag de wekelijkse kuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...