maandag 7 november 2022

Herfstvakantie voor Kane, studeren voor Dean

 Maandag trokken we naar Roermond voor wat Outlet Shopping, doel was om hemden te vinden voor manlief en dat opzet is geslaagd want bij Jack Wolfskin vonden we 2 hemden, een vest en een fleece aan mooie prijsjes. Ik had graag een paar Uggs gekocht maar had brute pech : het model dat ik wou vond ik nog nét iets te duur en een ander model was er niet meer in mijn maat (38), er was duidelijk iemand naar huis gegaan met een 36 en een 38 zodat ik geen 38 meer kon kopen.  Bij The Body shop kocht ik de lavender pillow mist en bij L'Occitane een mini lavendel badschuim.

Bij Guess stond mijn handtas maar ze kostte 35 euro meer dan ik ze had betaald bij Zalando ! De prijzen bij Essentiel en Liu Jo vond ik nog te duur ! Ik maak verlanglijstjes aan bij Zalando en daar heb ik dikwijls geluk dat die artikelen binnen de kortste keren in afslag staan !

Dinsdag werd er wat gestofzuigd en poetste ik een raam van binnen en buiten. Verder wat lezen en Netflixen.

De nacht van woensdag op donderdag kregen we telefoon van bonneke rond 3u15, bompa had helse pijnen en ademde oppervlakkig. Manlief to the rescue, bompa mee met de ambu en bonneke met manlief met de auto naar spoed op GHB. Ik was klaarwakker en kreeg geregeld updates via sms, er werd een ECG genomen, bloedafnames, scan etc. Zijn hart bleek in orde. Om 6u21 las ik het laatste smsje , dat van 7u24 niet want ik deed mijn ogen open om 7u35 om te beseffen dat ik me razend snel moest klaarmaken om te gaan werken. Ondertussen mochten ze uitchecken. Toen ik net ging beginnen bij mijn klant kreeg ik een update : ontstoken longvlies,  dat kan je krijgen door bv een verkoudheid  maar dat bleek bij mijn vader niet het geval geweest te zijn. Hij had immens veel pijn en werd naar huis gestuurd met de boodschap aspirine te nemen en vooral veel te rusten.

Dinsdag en woensdag "voelde" ik mijn rechterarm, kan het moeilijk beschrijven, een zwaar gevoel en donderdag leek het wel een "carpaal tunnel revisited" ... Hopelijk geen tweede operatie want dan ben ik 2 maand out ...

Donderdag moest mijn auto naar de garage voor haar jaarlijks onderhoud/klaarmaken technische controle, dat besefte ik ineens toen we in ons bed lagen !!! En toen liet ik mijn portemonnee nog in mijn auto liggen ook nadat ik mijn autosleutel in de bus van de garage had gestoken.... Enkele nachten ni goed slapen doet wat met een mens !

Gelukkig had bonneke mijn portemonnee afgehaald vrijdag ochtend na haar bezoek aan de kapper. Ze kwam haar auto brengen zodat ik ff naar Bonapp kon gaan achter broodjes. Na de middag trok ik naar Horta Verstreken om hun kerstmarkt te bewonderen, niet groot/veel maar fijn, ik vond er 2 theelichten die ik nog niet heb. 

Ik opende een winkeltje op FB om mijn kerstfrutsels te verkopen aan kleine prijsjes, makkelijker dan op de kerstmarkt te staan !

Zaterdag otoke afgehaald, enkel beide ruitenwissers zijn vervangen, verder -gelukkig- geen bijzonderheden, goed voor een factuur van 219 euro. Ik kocht een hoestsiroopke met tijm voor mij want ik heb een vies kuchje. Ondertussen gebruik ik ook weer de cortisone spray voor mijn allergie.

En de verwarming werd zaterdag avond opgestart omdat het toch te fris begon te worden en onze eerste 229 euro naar Eneco werd doorgesluisd ... en die we absoluut niet verbruikt hebben tijdens oktober.

Deans weekje blok zit erop ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...