maandag 8 augustus 2022

week 5 met een bbq met plan D

Maandag belde ik met Dean's "schoonmoeder" om ze uit te nodigen bij ons voor een bbq op zaterdag. Ik vond het wel eens tijd worden om mekaar eens te leren kennen want onze kinderen daten al meer dan 2 jaar. De uitnodiging werd aanvaard... Het oorspronkelijk plan was om 2 klanten uit te nodigen maar die hadden al plannen. Plan C ging ook niet door door omstandigheden.

Op dinsdag wandelen, bijna 2u lang, ik kreeg weer pijn aan mijn rechter voorvoet tegen het einde.  Mijn pedicure had me er attent op gewezen dat mijn voetbed 'verzakt" is, is al jaren dat ik pijn krijg tijdens lange wandelingen en nu weet ik waardoor, nu nog uitvissen of er iets aan kan gedaan worden...

Woensdag was het weer veel te warm, blij dat ik in de klant zijn kelder vertoefde om de was te doen.

Op donderdag werd de bbq uitnodiging teniet gedaan, de papa zou Corona hebben terwijl de zelftest op vrijdag negatief bleek. Uitstel is geen afstel, volgende poging in september. Na 2 weken zijn mijn brillen van Pearl terugbetaald ! Ook de wierook die ik terugstuurde naar Bol werd teruggestort.

Ik boekte een boot overtocht van Calais naar Dover voor de heenreis eind deze maand én een ticket voor de Eurotunnel vanuit Folkestone voor de terugreis. Samen goed voor 267 euro. Dean's ticket voor Insomnia werd eveneens online gekocht en geprint. Vader en zoon en een vriend van Dean gaan naar Birmingham naar het game event "Insomnia" waar ze in 2019 voor een eerste keer naartoe gingen en verblijven daar 1 nacht in een appartement (met 2 slaapkamers niet zover ven het NEC) dat ik vond via Booking.com (voor 139 euro)

Moest ik meer last krijgen van mijn rechtervoet zouden steunzolen kunnen soelaas brengen maar dat boeit nu echt niet ! Op vrijdag was het tijd voor  de jaarlijkse berging schoonmaak.

Zaterdag bonneke uitgenodigd (plan D) om mee bbq te komen eten en daarna genoten van een mystical vuurtje want met kleurtjes door een zakje poeder erin te kappen (gekocht bij ditverzinjeniet.nl)


live keimooi maar niet op foto vast te leggen

Op zondag naar de schoonouders gereden, tweedehands zwembad robot geïnstalleerd én de tuin opgekuist (takken van vijg verwijderd, onkruid weggedoen etc) Lier was ook van de partij.
Daarna even gewandeld met Kane (naar een nieuwe klant voor volgend jaar)

mijn Poké buddy


En er worden nieuwe vakantie plannen gesmeed voor juli 2023.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...