maandag 1 augustus 2022

week 4

Maandag voormiddag  een dikke 2u gewandeld met nog een andere vriendin, het Haachts Broek doorwandeld.

Dinsdag bleken mijn benen vol muggenbeten te staan met dank aan de wandeling van de dag tevoren. Na de middag kwam meter C. langs met haar boys waar we een kleine wandeling mee maakten. Om half 8 had ik mijn wekelijkse wandeldate van een dikke 2u !

Vrijdag vond ik  een studentenjobke voor Dean dankzij FB, ik zag een oproep passeren en maandag kan hij starten voor een week tussen kleding en schoenen voor een bekende winkel. Derde keer goede keer dus.

Zaterdag stond ik voor de veertiende én allerlaatste keer op de rommelmarkt van de Primusfeesten in Haacht. Helemaal anders dan in Buken op moederdag, toen verkocht ik keiveel kinderkleding. De boeken en DVD's liepen goed. Een deel gaat naar de kringwinkel, een deel naar de kleding container en een deel wordt nog online verkocht én een klein deel gaat naar de kelder voor een eventuele volgende garageverkoop... Toch weer 140 euro in de vakantiepot van volgend jaar ! En leuke gesprekken gehad met kopers en mensen die ik ken.

Volgende week terug "normale" werkweken...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...