maandag 15 augustus 2022

week 6

 Maandag reed ik tot bij Aveve voor een zakje potgrond en kamperplanten voeding. Buiten wat lezen en Netflixen (The Sandman) gebeurde er niet veel.

Ik doe mijn job net iets minder graag met deze temperaturen, gelukkig is er op dinsdag en donderdag namiddag airco en zit ik op woensdag in de (was)kelder en zeggen de klanten dat ik het "rustig aan mag doen" !

Donderdag avond ging ik naar de kiné om een nieuw voorschrift te "activeren" en het kwam goed van pas want de ganse achterkant zat muurvast.

Vrijdag werd Dean 18


ik vond mooie zwart/zilveren deco bij partywinkel.nl

 
en spraken we met zijn vriendin af aan de Quick in Korbeek-Lo. Den Giant smaakte !!!





Ik bestelde een mystery box maat L bij ditverzinjeniet.nl
en daarna aten we een dessertje : moeulleux en chocoladetaart voor hen en een frangipanneke voor mij.

Op zaterdag bleek dat ik ondertussen 12 kilo lichter weeg and still counting.  De motivatie is nooit zo sterk geweest als nu ! Als avondeten gingen we voor 4 bollen ijs bij Crèpe 'n Crème, allemaal goedgekeurd, écht lekker dus (ik nam vanille, caramel, aardbei en speculoos)

We werden de ganse week geterroriseerd door opstijgende vlieguigen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...