maandag 25 juli 2022

week 3 weekje vakantie

 Maandag was het warm, heel warm en buiten een bezoekje aan mijn ouders en schoonouders gebeurde er niet veel.

Dinsdag was het gek weer : warm en hete wind, alles wat groen is, zag enorm af.  We zetten alle airco's aan en alle deuren wagenwijd open (behalve de buitendeur natuurlijk) Ik deed niet veel buiten Netflixen, lezen en 2 keuken kasten uitmesten/opkuisen.

Donderdag regen maar we lieten ons niet tegenhouden daardoor en wandelden vrolijk door de regen, véél rustiger langs de vaart !


De Belgische driekleur bal van Wim Ballieu was lekker met dank aan Foodbag !

Pokémon amusement...

Vrijdag naar Pearl waar de verantwoordelijke van het filiaal me nog even onderworp aan wat testjes en mijn brillen nakeek. Conclusie ; ik heb voorlopig geen nieuwe bril nodig want ik manoeuvreer met mijn laptop naargelang de letters groter/kleiner zijn. Dankzij mijn nieuwe reader heb ik een groter scherm en dus is mijn bril van 2019 nog goed en trek ik 260 euro terug !

Zaterdag kwamen onze Lierse vrienden langs met de trein om mosselen te eten. We zaten buiten behalve om te eten want zodra er tapas op tafel kwamen werden we geterroriseerd door wespen ondanks mijn wierook én wespenval.

nieuwe Pokémon buddy

En onzen oudste is ingeschreven aan UCLL Leuven !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...