maandag 18 juli 2022

week 2

 Vorige week was een bijna normale werkweek voor mij, deze week enkel werken op dinsdag en donderdag, volgende week NIET en de laatste week van juli enkel op woensdag en donderdag. Augustus zou helemaal normaal moeten verlopen.

Maandag gewandeld met Dean langs alle mogelijke pokéstops in de buurt om kadootjes te kunnen geven op Pokémon. Een wandeling van een dik uur, het was nog vrij warm, het doucheke erna deed deugd !

Dinsdag mocht ik een (professioneel) kledingrek afhalen, ik had een oproep geplaatst op Smoelenboek om er ééntje te lenen en had direct prijs. Komt goed van pas op de rommelmarkt binnen 2 weken !

's Avonds een dik uur en half wandelen met een vriendin. Woensdag was ik thuis en deed ik boodschappen en prijsde ik alle kleren voor de rommelmarkt, nog 2 weken maar ik ben er nu al klaar voor !

Donderdag ochtend huis leeg wegens op vakantie, plantjes water gegeven en den boel opgekuist, na de middag full house maar daar had ik geen last van én nog energie over 's avonds !

Vrijdag mijn nieuwe leesbril opgehaald en toen ik hem opzette, merkte ik meteen dat dit hem niet gaat worden, ik vrees dat dit gaat leiden tot geld terug en ik behelp me (graag) met mijn oude leesbrillen, wordt ongetwijfeld vervolgd...

zalig zo'n portulaca
black petunia



grootmoeders oorbel


croscosmia

Persicara van in de Wijnpers die nu al bloeit

gouden vlinderstruik

salvia

achillea


Vrijdag kwam mijn nieuwe reader toe : groter scherm en met knoppen om van blz te wisselen.

de doos

open

bewust gekozen voor een rode hoes

eindelijk in mijn hangmat gelegen voor het té warm werd en genoten van een goed boek !


En we hebben 2 nieuwe tuinprojectjes : helemaal achteraan tegen de draad komen er 2 compostvaten en tussen het gras en de siertuin komen zwarte boordstenen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...