maandag 11 juli 2022

week 1

 En het blijft goed gaan met mijn gewicht, we duiken onder de 78 kg !!! Op naar 150 dagen zonder chocolade ! Op maandag avond na het eten gaan wandelen met Dean en terwijl een deel Pokémon gevangen want mijn account is terug actief.

Dinsdag avond 1.5u gewandeld met een vriendin, dit wordt ook een wekelijkse afspraak !

Op woensdag op de PowerPlate.

Donderdag ochtend telefoon van klant die snipverkouden klonk en vermoedde dat ze wel eens Corona zou kunnen hebben dus trok ik naar namiddagklant zodat ik om 12u al weer thuis was.

Vrijdag naar Pearl met mijn  nieuwe leesbrillen waar ik schele koppijn van krijg Er bleek niks mis met de glazen, Ik kreeg een gratis oogmeting en er werden nieuwe glazen besteld, de resultaten verschilden met de laatste oogarts meting, benieuwd hoe dit afloopt alles gelukkig in garantie ! 's Avonds nog wat plantjes geadopteerd uit Bmb.

Zaterdag wat vaste planten gekocht in Putte met dank aan Facebook, een Salvia, een Dahlia en een rode Achillea.

De plantjes in huis doen het zeer goed en groeien als kool.

mijn grote Monstera die ik kocht als mini plantje in 2020




mijn geadopteerde Monstera voelt zich goed !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...