maandag 6 juni 2022

eindelijk veel regen !

 Ondertussen verscheen de 7 terug op de weegschaal en dat was ondertussen alweer 2 jaar geleden ! Ik blijf dapper voortdoen want ik voel me zoveel beter ! Maandag rustdag, ik las wat en keek "workin moms" op Netflix S3.

Dinsdag bracht ik een verjaardagskado naar een vriendin en deed ik mijn admin. binnen bij mijn baas.

Woensdag plaatste ik mijn Strelitzia in een sierpot en een "stekje" werd alweer verpot en kreeg een mosstok.

Donderdag was ik voor één keer eens niet perte totale na mijn werkdag ! 

Vrijdag ging ik wandelen met een vriendin, o.a. langs het kanaal Leuven-Mechelen en we kwamen leuke diertjes tegen 


moedereend met enkele kleintjes

een reiger

Daarna boodschappen doen, lunchen, de was ophangen, bij mijn ouders langs gaan voor admin te doen en een klapke...
Zaterdag ochtend trokken manlief en ik naar Würselen, net over de grens in Duitsland om inkopen te doen. Na Action en Jysk deden we Kaufland waar we nooit eerder kwamen en we kwamen er vrolijk buiten. Het is beduidend goedkoper !

Saturday night sky !


Zondag deed ik mee aan de garageverkoop, toen ik opstond rond half 9 scheen de zon en voor 10u was ik er volledig klaar voor !
Met 20 euro in kas gaf ik er de brui aan toen het op de middag met bakken uit de lucht kwam, op naar de volgende rommelmarkt ... voor de allerlaatste keer !

In een mum van tijd waren beide regentonnen helemaal vol (samen goed voor 454 l water !)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...